Efter bestilling kontakter vi dig med dato og tid for vores teknikeres besøg. Inden de ankommer skal du have fundet relevante dokumenter frem, så vi hurtigere kan færdiggøre netop din rapport. Efter besøget færdiggør vi rapporten og fremsender den sammen med en faktura til dig. Rapporterne sendes desuden i kopiform til bestyrelse og administrator i forbindelse med eksempelvis salg af en andelsbolig.

Du kan booke din ydelse her på siden, kontakte os på 6060 6230 eller via info@andelsvurderinger.dk. Du modtager en automatisk ordrebekræftelse fra os ved online bestilling.

Vi kontakter dig via mail med en endelig bekræftelse med tid og dato, hvor vores serviceteknikere kommer på besøg. I mailen har vi beskrevet processen og hvilke dokumenter, som du skal have klar til vores besøg.

Er dette ikke beskrevet i foreningens vedtægter, ellers kan du frit benytte ANDELSVURDERINGER.DK. Det påhviler altid andelshaverens at være bekendtgjort med foreningens vedtægter i forbindelse med ombygning, renovering og salg.